هیات ورزشهای همگانی استان تهران به مناسبت سوم خرداد برگزار کرد

افتتاحیه طرح ملی دوشنبه های پیاده روی یادواره 313 شهید مربی

0 ۱۳۳

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران،در این افتتاحیه که به غیر از ولی الله شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان ،بیرک آبادی نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران و مربیان صبحگاهی استان تهران حضور داشتند، رییس هیات گفت: طرح ملی دوشنبه های پیاده روی ویژه همه اقشار جامعه و در ۳۲ استان کشور از امروز به طور سراسری آغاز می شود.
وی افزود:هیات تهران امروز مصادف با فرا رسیدن سوم خرداد ماه افتتاحیه این طرح را با حضور مسئولین ورزش همگانی کشور آغاز کرد.در این طرح که توسط کارشناسان ورزش همگانی طراحی شده است هر دوشنبه با یک شعار ویژه و مخصوص یک قشر خاص جامعه به این صورت که هر فرد با گوشی موبایل خود به مدت ۳۰ دقیقه پیاده روی میکند و از خود سلفی فیلم و اسکرین شات میگیرد و با گفتن شعار آن هفته فیلم را برای فدراسیون ارسال می نماید. که در انتها به بهترین ویدیو ها جایزه اهدا می شود.
شجاع پوریان هدف از برگزاری این طرح را ایجاد انگیزه و نشاط جمعی در این روزهای کرونایی و تعطیلی باشگاها بیان و کرد و تاکید کرد: پیاده روی بدون هزینه و قابل دسترس برای همه آحاد به راحتی می تواند در سطح کشور برگزار شود.
وی در انتها خاطر نشان کرد :این روزها پیاده روی ارزان ترین و مفیدترین راه کسب درامد می باشد.
در انتهای مراسم افتتاحیه ورزش صبحگاهی همراه با پیاده روی نمادین انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.