با حضور مسئولین ورزشی برگزار شد

آئین تجلیل از کمیته های برتر همگانی استان تهران/ ملایی: هیات همگانی استان تهران از هیاتهای راهبردی فدراسیون ورزشهای همگانی می باشد

0 ۴۴

به گزارش پایگاه خبری هیات ورزشهای همگانی استان تهران، این مراسم با حضور دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ،دکتر علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران،نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی شورای شهر تهران و نایب رئیس بانوان هیات همگانی استان،سردار حاج آقا میرعضو هیات رئیسه همگانی استان تهران،محمد صادق حسنی نایب رئیس و مریم محمدیان دبیر هیات همگانی استان تهران به همراه مسئولین و اعضای کمیته های استان در معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه هشت آغاز شد.

در ابتدای مراسم دکتر ملایی با بیان اینکه هیات همگانی تهران جزو هیاتهای راهبردی فدراسیون می باشد افزود: این هیات تراز بالاترین سطح کیفیت را در فدراسیون برخوردار است.

دکتر جوادی نیز برگزاری این جلسات را مفید خواند و گفت:ورزش همگانی در سطح استان بسیار قابل اهمیت است و ارتقای این ورزش در سطح استان باعث شادی و نشاط در سطح جامعه می شود. وی افزود: در سال آینده نشست های تخصصی زیادی تدارک دیده شده تا بتوانیم ورزش را در سطح استان ارتقا دهیم.

شجاع پوریان ضمن تشکر از حضور مسئولین و کمیته های استان خاطر نشان کرد: بی شک هیات همگانی استان تهران بدون کمیته ها که از بازوان اصلی ورزش همگانی استان هستند قادر به فعالیت نیست  و شما ورزشکاران و سکانداران ورزش همگانی در این یکسال توانستید با برگزاری مسابقات و همایشات تخصصی شور و نشاط ورزشی را در جامعه گسترش دهید.

از دیگر برنامه های تدارک دیده این مراسم اجرای دف زنی و نمایش فیلم فعالیت های ورزشی استان در سال 1400 بود.

در انتها نیز از کمیته ها با لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.